Inaktuell HoopyPingu | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HoopyPingu

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Ditt discordnamn: HoopyHappy#7304

Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2006

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa servern till att bli sjukt bra! Och jag vill gärna hjälpa dom andra staffsen och vill gärna utveckla mig så jag blir bättre på igentligen allt inom rp. Jag vill kunna hålla större ansvar än servervakt för nu har jag nog varit servervakt 7+ gånger och jag vill gärna göra unive till en bättre plats och server. Om jag får dom önskade grenarna av support så vill jag gärna styra upp lite av det som jag ser är konstigt och speciellet dom där 2 timmar långa support ärendena som bara är sjukt jobbigt för staffen som tar ärendet
Jag har sjukt många vänner som är med i staffteamet och jag har hört o sätt vad dom dom jag känner bäst är nog kesoo och lugge men han är inte staff längre. Jag kommer ihåg att lugge var högt uppsatt i staff teamet. Jag har tagit in hur man "höll" i ett krim möte/möte. Jag vet att jag har varit en problem spelare innan och jag har lärt mig och mognat till mig sen dess.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 14.25 till 16.50 sen 16.50 till 22:00
Tisdag 16.00 till 22.00
Onsdag 18.00 till 22.00
Torsdag 14.25 till 22.00
Fredag 14.25 till 16.50 sen 16.50 till 01.00
Lördag 12.00 till 01.00
Söndag 12.00 till 23.00
Dessa tider kommer jag vara online på servern och discord

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år nu sen servern startades

Har du tidigare erfarenheter som staff? Som sagt har varit servervakt en jävla massa gånger men jag känner ibland några kommandon och så har jag haft många jävla kompisar inom staff teamet dessa kommandon kommer jag ihåg:
/Noclip
/Tpm
/Ban (id) (anledning)
/Kick (id) (anledning)
/Goto (id)
/Bring (id)
/Skin

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Rp, Support, och Jobb

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka