Nekad HoopyHappy | Ban Överklagan [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HoopyHappy

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198284224255/

Ditt Hex-ID: 1100001134f36ff

Vad är din discord tagg? HoopyHappy#6321

Vem var det som bannade dig? bollpod

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var för jag drifta på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag drog till piren för att det var bil träff som jag fick höra av min polare jag drar ditt och ser att det är helt tomt där så jag börjar drifta för att få ingång en liten "carmeet" vet inte hur jag tänkte men så kommer det en grabb och säger till mig jag forsätter sladda sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig då man sladdar såklart på en car meet och speciellt när man gör det lite längre ifrån där man inte kan träffa någon .

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare varit bannad för terrordåd och då var jag jäkligt uppe i varv pågrund av mina kompisar då vart det grupptryck och det var väldigt sent så kunde inte tänka rätt och det gjorde så att jag föll för grupptrycket och utförde terrordådet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inset att det inte var någon car meet och lyssnat på han att sluta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Då den var felaktigt så har jag inte lärt mig något men jag kunde som sagt sluta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, Du kommer lära dig mer efter detta om du väntar ut din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka