Nekad HoopyHappy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HoopyHappy

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198284224255/

Ditt Hex-ID: 1100001134f36ff

Vad är din discord tagg? HoopyHappy#7304

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Dc.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför men jag vet att jag har gjort många dumma grejer när jag var mindre mogen och skulle nästan säga att jag var psykopat. Nu när jag tänker tillbaka skulle jag också banna en person som mig om jag skulle varit ägare för att ingen ägare vill ha sådana person i sin server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vakna upp på morgonen och märkte att jag inte var med i unive dc:n först trodde jag att jag vart hackad men sen insåg jag att jag var bannad, jag försökte leta efter anledning men var svårt att hitta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Högst troligen inte felaktigt för alla dumma saker jag har gjort när jag var i min "psykopat" beteende. Jag vet att jag har länge varit på problem spelar listan och att jag inte var så omtyckt om staffs och spelare, men jag vill gärna ha en chans att kunna vända på detta då jag har mognat på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare varit bannad för terrordåd och då var jag jäkligt uppe i varv pågrund av mina kompisar då vart det grupptryck och det var väldigt sent så kunde inte tänka rätt och det gjorde så att jag föll för grupptrycket och utförde terrordådet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Oj det finns väldigt mycket mer jag kunde gjort annorlunda. Jag kunde ha rpat med mer mogna person och kanske stannat i bratva, dom jag hängde med var mest shoot and loot och då följde jag strömmen men tog det snäppet längre, jag tror att det var så jag hamnade på problem spelar listan från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt så kunde jag rpa med mogna personer istället för att vara med problem spelare som gav dåligt inflytande över min "omogna" hjärna. Jag ser fram emot att komma tillbaka till server med min nya vinkel på rpn :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka