Nekad Hooman | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hooman

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Hooman#3317

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Danielsson, född 00. Olle är en social grabb med attityd som ofta säger vad han tycker och tänker. På fritiden spenderar han gärna tid med sina vänner samt meckar på bilar då de också är ett större intresse. När Olle var yngre så gick han pappa bort i cancer vilket gjorde att han fick börja jobba tidigt för att hjälpa till och försörja familjen. Strax efter att Olles pappa dog fick mamman problem och utvecklade ett svårare alkohol och drog missbruk. Hon kämpar fortfarande men inga större framsteg ännu. Olle har som sagt bara sin mamma som knappt kan ta hand om sig själv. Han jobbar fulltid som mekaniker och har gjort det sedan han hoppade av gymnasiet i första klass. Nu har han fått möjlighet att flytta till en ny stad med sin mamma för att påbörja ett nytt liv med fler äventyr i hopp om att allt ska bättras.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på denna servern innan under en längre period och därför är jag övertygad om att jag kan bidra med bra RP och skapa kreativa scenarion som är roliga för alla. Jag kommer även bidra genom att hjälpa dom som är nya med fivem då jag har gjort detta innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man framförallt ska ha kul i alla scenarion och inte bara vara ute efter vinst för sig själv. Bidra med bra och rolig rp i alla senarion.

Hur hittade du Unive? Från början blev jag tipsad av en kompis, har spelat här ett tag.

Nekad, utveckla: Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka