Nekad hoockeey | Medlem ansökning [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hoockeey

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? george

Vad är ditt discord namn? hoockeey

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. sickan karlsson är uppväxt i jönköping. han hade adhd och annat. han hängde med fel folk och deet gillade inte hans föräldrar. han pappa satt i fängelse hela Sickans barndom vilket gjorde det tufft. han hamna ofta i bråk i skolan och han lärare fick ofta skriva hem till hans föräldrar att han inte hade skött sig. hans mamma var orolig över att han skulle gå in i gäng och sitta i fängelse som sin pappa. han har även en storebror. Han gillade att göra musik. Han släppte några låtar och drog in 17.000kr på sina låtar men hans mamma fick pengarna för han var inte 18. så hans mamma fick pengarna och swisha sickan pengarna. han köpte kläder och en klocka för dem pengarna. När han lyssnade på musik och gjorde musik så mådde han bra. Hans mamma dog i en bil krasch när sickan var 14år. Han började tjäna pengar på gatan. Hans musik gjorde så han tjänade en del pengar vilket gjorde att dem äldre blev lite avendsjuka. han gillade inte livet på gatan så han drog till öland och var där i 4 år. Han tyckte att det var fint där. och han hängde med rätt folk och betedde sig. det gick bara bättre och bättre för Sickan. sen när blev 18 så köpte han hus där innan han flytta till unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa dem lite nyare. ge dem mat eller en telefon kanske om jag har extra av det. köra folk till sjukhus och vara en rolig och snäll människa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att t.ex om jag vinner och den andra förlorar så behöver jag inte vara glad över att han förlora. eller jag förlorar och han vinner så kan jag inte bli arg utan då ska jag vara glad över att han vann. och att om han bettar pengar på nått och inte jag så behöver jag inte hoppas att han ska förlora. utan hoppas att han vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? om ens karaktär dör i ett scenario får jag inte spela med den på 12 timmar. att man inte ska få polisen efter sig med flit. att jag inte kan gå och slå nån utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag. jag har rollspelat mycket innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill kunna jobba med fler jobb och tjäna pengar. och då kan jag även slåss så jag kan försvara mig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervjuen inom 48 timmar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka