Nekad honkey_20 | Whitelist ansökning [Wilma] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

honkey_20

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873232904

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Eriksson

Vad är ditt discord namn? To smart to be dum dum#8091

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Wagner och är 31 år gammal. Han föddes i en liten stad i Lappland, Kiruna. Hans upväxt bestod av drogmissbrukare runt sig då hans mor blev mördad fick han en stor skuldkänsla och kände som att det var hans fel att hon dog. Resten av Franks familj bor i kiruna. Året 1999 drog Franks far till USA och komma ldrig tillbaka så frank fick bo hos sin kompis Karl. Åren gick och han fyllde 18 år 2007 så fick Frank en risig volvo 240 av karls mor. Det var en svensk klassiker, Volvo 240. Efter några onöjda månader med bilen så hände det som inte fick hända. Han krockade med en riktigt stor björn. Bilen blev skrot men han fick en kraftig skada i sina ben och skadade hans revben. De fick amputera 2 av hans revben 1 på varsin sida. Han blev säng liggandes i 1 år. Efter 1 jobbiga tråkiga säng liggande år så ville han veta hur livet är utanför Kiruna. Så han bestämde han sig att flytta ner till Multistaden år 2010.
Han tog ett flyg ner till Multistaden och fick hyra en liten 2a på ungefär 35 kvadratmeter mitt i centrum. Han började jobba som leveransopratör på Postnord och tjänade en bra summa pengar för att tillslut köpa ett litet hus lite avlägset från centrum. Han bytte jobb till reporter efter 4 år och jobbade med det i ungefär 2 år då han ledsnade på det. Och nu jobbar han som paketutdelare på Postnord AB igen. Frank vill bara känna känslan av nån som bryr sig om honom igen då alla i hans familj har dött och ingen älskarinna. Frank gillar att lära känna nya människor och är väldigt öppen som person. Han har väldigt få vänner. Han har till och med vänner från Kiruna som har flyttat ner till Multistaden. De heter Stefan och Karl. De är 2 av hans ända vänner Frank har haft. Han gillar sitt jobb men på fritiden tränar han också en hel del. Han gymmar ungefär 6 gånger i veckan och så brukar han tränar med Stefan och Karl också några gånger i veckan. Frank har det tufft då han kämpar om att inte hamna i problem med polisen då hans drömjobb är att jobba på mekonomen. Jag vill göra våran stad ännu bättre med fler som är kunniga som kan laga bilar. Fick höra på villovägar att det behövs mer mekaniker i multistaden. Men Franks bakrund vill inte släppa taget på han då han kan dras in i den kriminella vägen

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är vädigt sträng med rp så tar det väldigt seriöst. Jag är inte blyg, pratar mycket med folk. Jag vill bli whitelistad för man får mer valmölighter som gör att det blir mer verklighet i spelet och det gillar jag.. Kommer att lägga ner väldigt mycket tid på servern varje dag så länge jag kan. Är väldigt taggad varje dag jag går in i servern just nu för att bara spela spelet som det vore verkligheten. Jag vill även visa spelarna hur bra jag kan RP. Jag har runt 500 timmar på alla mina konton så jag vet hur rp funkar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? g vill bli Whitelistad för att kunna ansöka till Whitelist jobb för att kunna hjälpa människor för att jag vet då man står där och bara väntar tills någon kommer och hjälpar en och det tar ett tag ibland. Jag ville bli crimiel eller börja jobba på mekonomen för att det ser svin kult ut att hjälpa folk med sina bilar flr jag mekkar med billar i verkligheten.

Hur hittade du Multistaden? Jag letade och så kom den här servern up på rekomenderat så joinad och jag ångrade mig inte är den bästa serven jag har spelar på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? 2 olika vägar tänker jag på. Antliget utbilda mig till arbetar på mekonomen eller polis eller bli kriminell för man verkar kunna gö mycket saker.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Näe ibland inne på nån pvp server men mestadels multistaden för att den här servern är svin bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka