Nekad honkey_20 | Polismyndigheten Ansökan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

honkey_20

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 11 Juni 2006

Vad heter du på discord? To smart to be dum dum#8091

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? sammanlagt på alla konton typ 400 plus

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 1-5 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? är en väldig aktiv Persson i verkligheten så nästan varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? över 400

Vad heter du? Frank Wagner

Hur gammal är du? 31

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? Ända sen min barndom har polis varit min abslouta dröm yrke då man får hjälpa människor samt lösa konflikter. Jag vill göra samhället ett tryggare ställe då jag vill bidra med att skydda des invånnare

Varför ska just du bli anställd? Jag är bra på att komuniccera med människor, bra på att lösa problem, vältranad, bra på att köra bil i biljakter och konflikter är jag bra på att lösa

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) Styrkor- Komunicera,samarbeta och lyssna mina svagheter är då folk bara lallar och inte tar jobbet och servern seriöst

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Jo lite erfarenhet från en amerikansk server.

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Jag stannar bilen och tittar om han har blivit dömd innan för fortkörning. Jag ringer bärgarn och får bort bilen och tar med den skyldiga till polisstationen och där får antligen jag eller högre anställda bestämma straffet till persson.

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Jag skulle kontakta förskärkning och säga vart fordonnet ger sig av medans jag gör det så springer jag till min skadade kollega och kontaktar ambulans och hjälper kollegan så han inte få några vidare skador efter skotet.

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? Jag kontakar försätkning och berättar vad som händer efter det så spärrar jag av området och frågar jag den högsta rankade polisen som där vad vi ska göra om jag är den högsta är första priot att få stopp på rånarna.

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? tar upp tazern och skjuter han. Efter det tar jag och kollegan han i handbojor och tar in han i bilen

Förklara vad radiodisciplin innebär. man använder radion för kontakta sina kollegor och berättar fakta och inte använda den för skoj och skrika och så vidare.

Vad betyder våldstrappan? hur våldet går från lungt till grovt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka