Accepterad honkey_20 | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

honkey_20

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873232904

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Obamastolemyps3

Vad är din discord tagg? To smart to be dum dum#8091

Vem var det som bannade dig? Swipe#0666

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för swipe tyckte vell inte att jag rp så realistiskt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte på vägen så var min arbetskollega framför mig åkte runt 50-70 km/h på vägen så kom vi till en korsning så stannade han och lastbilen har inte dom bästa bromsarna så råka åka rakt i han (ja vet vad powergaming är) så såg att lastbilarna var hela så tänkte åke och parkera lite längre bort för att inte störa trafiken och gå tillbaks för att titta om han hade fått nå skador eller nåt och sen var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså de var ju mitt fel för jag åkte i väg men jag åkte i väg för att parkera för att inte störa trafiken men och sen gå tillbaka och se om förrarenmådde bra men personen som bannade mig gav mig inte en chans och berätta vrf ja åkte i väg (FÖR ATT PARKERA BÅDA BILARNA VAR JU HELA)

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. marken han inte ladda in så råka köra på någon

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att titta först om han mår bra för att istället för att åka väg för att parkera och sen gå tillbaka för att se om han mådde bra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rp mer i en krash

Har du läst våra regler? Ja

Men om du krockar irl med en lastbil i 70km/h, hade du bara kunnat köra vidare och bara hoppa ur bilen för att sedan gå tillbaka och fråga hur de gick? Blir inte du skadad av att krocka eller är du superman? :)

Men om du krockar irl med en lastbil i 70km/h, hade du bara kunnat köra vidare och bara hoppa ur bilen för att sedan gå tillbaka och fråga hur de gick? Blir inte du skadad av att krocka eller är du superman? :)
va ska ja gö ni nekar inte min bannöverklagan elle godkänner och den andra överklgan hamar i dubbelpost

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka