Nekad HomieDawg | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HomieDawg

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/233302763/

Ditt Hex-ID: 11000010de7eaeb

Vad är din discord tagg? Fortnite Man#3255

Vem var det som bannade dig? snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (Användarnamnnamn: Lucid)

Hur lång tid var din ban? Står ej hur länge

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte då jag aldrig varit inne på servern. Men min bror har förut varit inne på servern på sin egen dator och blivit bannad, så det kan ha med det att göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tryckte på connect på fivem för första gången någonsin.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban. Jag har personligen inte gjort något utan jag misstänker att bannen på något sätt har skett från min bror, som kör på en egen dator där han blev bannad på för någon månad sedan. Jag har själv aldrig varit på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig varit inne på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig varit inne på servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aldrig varit inne på servern

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka