Nekad Homer | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Homer

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198886182948/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mike

Vad är ditt discord namn? Homer#0669

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2004

Berätta om din karaktär. Ahmed är 30 år gammal född i Syrien och uppvuxen i Sverige. Han flytta till Sverige när han var 8 år gammal med sin familj samt med en bror som heter Mustafa. Ända sen han flytta från Syrien har han varit försiktigt med det han gör för att han har varit med om massor av grova händelser som han aldrig glömmer. Han har ett enormt intresse för pengar och bilar. Ahmeds mål med livet är att vara en framgångsrik person med flera antal bilar och ett stort hus. Han är lugn och sansad. Han är 189 cm lång och han har mörka ögon och mörkt hår. Ahmeds svaghet är att förlora sina nära och kära. Ahmed styrka är att han vågar köra bil i höga farter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag erbjuder med ett bra rpande för unive. Dessutom vill jag också känna mig lika delaktig som alla andra spelare i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra Krim scenarion och dessutom som polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska få ett scenario att bli så bra så möjligt för båda parterna. Båda parterna ska få en rolig upplevelse av varandra.

Hur hittade du Unive? Vänner tipsa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka