Accepterad Homer | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Homer

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130050356/

Ditt Hex-ID: 110000145b97f34

Vad är din discord tagg? homer.1

Vem var det som bannade dig? minns ej

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 4.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag inte uppförde mig väl under ett dc samtal och spelade som kriminell utan att följa rollspelsreglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan person var vid piren. Vi blev vänner, och sedan frågade han mig om jag ville följa med honom när han skulle till ett garage för att utföra sina kriminella handlingar. Personen som jag blev vän med hade gängkrig med ett annat gäng och bad mig att hjälpa till. Då sa jag ja, "jag följer med." Efter det sköt vi på personer vid Grove Street, där jag hjälpte honom med att skjuta och köra bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann, eftersom det var jag som gjorde fel genom att spela som kriminell utan en kriminell roll. Jag sköt personer och tog vapen från personen jag blev vän med, även om jag visste att man inte fick spela som kriminell utan en kriminell roll.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det som hände var att jag blev bannad för metagaming eftersom jag tog information från Discord och använde den i spelet. Det handlade om att jag skulle till en person, och någon i mitt samtal rapporterade det sedan till staffs.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde istället ha undvikit personen med den kriminella rollen och istället gått till personer som rollspelar utan den kriminella rollen. Jag borde inte ha följt med honom till garaget och inte ha skjutit på Grove Street.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte att spela rollen som en kriminell längre. Istället kommer jag att spela med personer som inte har en kriminell roll och agera försiktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka