Drkebab
Icke Medlem
- Meddelanden
- 32
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199074075876/
Ditt Hex-ID: 1100001426364e4 (Hex)
Vad är din discord tagg? Holy Crusader
Vem var det som bannade dig? En servervakt
Hur lång tid var din ban? 60min
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skussade en kille till ikea och vi körde på en jordväg och vi krascha inte eller nåt det enda var att vi flög lite och jag rp skit bra jag sa ju tex sätt på dej bältet och lite så här ouchh
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban för att din inte var nån powergaming för en rikitg människa skulle klara av det
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en va för jag körde som en dåre och en var för att jag hade slagsmål med en kille den första vet jag att jag gjorde fel på och överklaga
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej kanske kört lite långsammare
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001426364e4 (Hex)
Vad är din discord tagg? Holy Crusader
Vem var det som bannade dig? En servervakt
Hur lång tid var din ban? 60min
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skussade en kille till ikea och vi körde på en jordväg och vi krascha inte eller nåt det enda var att vi flög lite och jag rp skit bra jag sa ju tex sätt på dej bältet och lite så här ouchh
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban för att din inte var nån powergaming för en rikitg människa skulle klara av det
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en va för jag körde som en dåre och en var för att jag hade slagsmål med en kille den första vet jag att jag gjorde fel på och överklaga
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej kanske kört lite långsammare
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej
Har du läst våra regler? Ja