Accepterad Holy_Crusader | Ban överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Drkebab

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199074075876/

Ditt Hex-ID: 1100001426364e4 (Hex)

Vad är din discord tagg? Olof Palme

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? Perm för alltid

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Korrupt inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hittade en tazer och började skjuta på min kompis och tyckte det var väldigt kul och så var jag väldigt trött så vi två slutade bry oss om rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev bannad övernatten men innan så tror jag att jag var vi ett garage vilket inte har med saken att göra men aa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban men jag tycker inte att det borde ha varit perm ban kanske tex i en månad eller 14 dagar men självklart så är det ju erat beslut

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming jag kraschade utan att rpa att ha ont och Köra som en dåre båda dom var när jag var ny och nu har jag kört väldigt mycket och tagit det seriöst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde ha låtit tazern ligga och skita i den och skärpt mig mer så att jag rpa bättre men om jag inte hade tagit upp den skulle jag inte tazerat min kompis och då skulle jag nog inte blivit bannad men jag tycker också att perm var lite för hårt men skulle tänka mig ksk 1 månad eller 2 veckor och till och med ta bort mitt konto eller göra så att jag måste göra om medlemsansökan eller någonting för vad jag vill är att jag ska kunna iallafall kunna köra på servern i framtiden alla fall Men så klart så är det erat beslut och jag ber om förlåstele

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA jag kommer aldrig i hela mitt liv göra något sånt igen och jag kommer följa alla regler och inte lalla och ta saker jag inte får och höja min rp nivå

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Tillbaka