Accepterad Holy nuggie | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Holy nuggie

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/swedishnuggies

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? holy nuggie#4298

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär e en kille som heter Frey Lindholm och e 26 år. då han var 11 så lämmnade hans fräldrar honom på gatan då dom inte ville ha han längre då dom inte såg något värde. då han var intresserad av lag och ordning och inte kriminalitet som hans föräldrar vill att han skulle hålla på med för att bli stadens värsta brottsling men istället för att läsa om lära sig om hur han dyrkade upp ett kassaskåp så satte han och Lästa lagen och annat dylikt och rymde ofta iväg till en kompis då han inte fick läsa för att han skulle bli kriminel som hans föräldrar ville men efter ett tag så trötnade dom på att han inte ville bli kriminel och då bestämmde dom för att lämmna han på en gata mitt ute i ingenstan. han var kvar på gatan i månader och överlevde endast på maten som dom hade givit han för att han skulle kunna överleva ett tag. men en regnig dag så stannade en bil vid han och en kvinna kom rusandes ut och frågade varför han bara låg där han svarade att hans fräldrar hade lämmnat han där då kvinnan hörde det så frågade hon om Frey om hon kunde hjälpa till på något sätt. Frey sa bara att allt han ville var att hjälpa alla att leva tryggt och säkert då han inte vill att någon ska ha uppväxten han hadde. Han titta in i kvinnans ögon och hon tittade tillbaka och förstog vad Frey levde i för familj. Hon frågade ifall han skulle vilja följa med hem till hon så att han inte satt ute på gata och frös. Frey gick med på att åka med hon dom åkte till hennes hus där Frey bodde ett tag efter 2 år så frågade Frey kvinnan ifall hon vill adoptera han... Kvinnan sa att hon var mer än villig att göra det då Frey hadde varit som en son till hon i 2 år det slutade med att Frey fick fortsätta med sitt mål att göra samhället säkert för alla. Slut

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en erfaren rp inom fivem rp och har stort intresse av att rolspela det jag kommer kunna bidra med är aktiv och seriös rp samt rp utan winmentality och allmänt se till att alla får en bra upplevelse av rollspel

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös rp, bra scenarion, ingen winmentality rp och en bra stämmning att motivera andra till att rolspella

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du skall alltid rollspela för att mottparten ska "vinna" scenario t.e.x ifall det är bankrån och du kör som polis ska du inte preja så fort dom åker iväg utan dra ut på scenariot och göra det roligt för alla parter

Hur hittade du Unive? Vän

Vidare till muntlig intervju! Du har 48h på dig att ta din intervju! Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka