Nekad Holt | Medlem ansökning [Milo_coca]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Holt

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? racevroom

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Holt han är född 1999-12-30 han är 23 år. Holt har en bra bakgrund han är uppväxt i Haninge. Holts pappa Hank äger ett stort företag Mekonomen som är en av dem största bil verkstäderna i Sverige. När Holt inte hade skola så gick han med sin pappa och laga bilar. Holt allmänt tyckte att det var kul och börja fundera på hans framtid. Holt ville göra något hemma så han köpte en dator, en ratt och en skärm. Han börja köra ett bil spel och blev bra på att köra. När Holt blev 15 så började han arbeta lite med sin pappa inför prao när Holt arbetade då lärde han sig hur man lagar fordon och hur man trimmar dem och hur man lägger in turbo så Holt fick en dröm och det är att jobba på vianor eller autoexperten för att han gillar väldigt mycket att laga och trimma fordon. När Holt skaffa en EPA blev han ännu mer intresserad utav bilar. Han börja trimma den och han arbetade på den varje dag. Han kunde bara mer och mer om bilar. Under tiden så skulle Holt börja 1:a ring på gymnasium. Han valde att han ville gå med samhälle för att Holt vill bli polis. Nu vet Holt en massa om bilar och allmänt är redo att börja jobba. Med denna erfarenhet så vill Holt bli medborgare i denna staden för att få denna dröm bli sann. med att vara medborgare skulle han kunna göra roliga grejer i staden såsom att jobba på vianor autoexperten, eller något liknande. Att spara till en fin bil skulle han vilja göra så att han kan ha roligt. Nu när Holt är ute i staden söker han jobb till något som har med bilar att göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig rp som gör att andra känner sig trygga och har en bra stund runt om mig. Jag kommer allmämt se till att folk som utför regel brott kommer få ban genom att jag hoppar support. Att rpa som att det är på riktigt är något som jag allmänt gör hela tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, lite grund regler inom fivem är: rdm, vdm, meta, pwg 1 o 2, failrp, c logg, fear rp osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har rpat i 8 månader

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inget speciellt på tanken. Har varit jr mod på en annan server. Samt har jag fått godkänd på alla mina Krim ansökningar. Min ansökan är ej plagiat har bevis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka