Nekad Holo | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Holo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198866676673/

Ditt Hex-ID: 4475546

Vad är din discord tagg? Holwu#2057

Vem var det som bannade dig? Tuggummi

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Halv-OOC ~Tuggummi. Återstår: 4 dagar 23 timmar 53 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pga. att jag utan att tänka på det valde slang ord före vanliga ord som jag vet att man ska göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på väg att tanka nära paleto bay då jag möter ett flertalet poliser när jag kommer fram till platsen då har jag redan slut i tanken och står och avvaktar läget. En polis kommer upp till mig och frågar vad jag gör här men jag märkte inte att inte hade min voice Chat igång jag sätter på voice chat och då använder meningen "ber om ursäkt mina stämband var lite krassliga. efter ett tag av att jag inte kunde komma därifrån pga. att jag inte kunde ta mig nån stans med bilen så stängs unive ner och då har jag blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser det som att det var jag som inte tänkte mig för i det läget jag ser det som att jag inte följde reglerna och har full förståelse varför dom valde att banna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja såklart har jag det jag har läst på reglerna bra och vet hur jag ska göra men då inte tänkte på vad jag sa på plats vid bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade först och främst kunnat vara 100% säker att voice chat är igång och även snacka utan slang ord

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att från och med nu ska jag tänka på vad jag säger och hur jag säger de

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka