Accepterad holm1n | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

holm1n

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Holm

Vad är ditt discord namn? Brakto

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Erik CÖSTA och är 20 år (2005)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig Kreativ Positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik CÖSTA är uppvuxen i förorten Satakunta i Finland, han var ensam barn men hade många kusiner. Han var väldigt nära med en av sina kusiner som hette Melvin CÖSTA. Melvin bodde också i Sakakunta men var en av dom kriminella. Melvin bodde i en fattig bostad medans Erik bodde i det finare områden. Varken Melvin eller Erik hade bra relation med deras familj. Melvins pappa gick bort när han var liten och hans mamma har inget jobb, då hon har fastnat i drogberoende. Eriks familj är väldigt dryga mot honom, de ser honom som familjens 'avskum' eftersom att han har börjat med dåliga grejer. Hans mamma jobbar som egenföretagare på EON och hans pappa jobbar i Norge på deras oljefabriker. Under de senaste åren så har Erik börjat hänga mer med Melvin och hans kriminella vänner, vilket tillslut gjorde att han började göra dåliga grejer. Han började med små grejer som röka. Men det blev bara värre och värre, han började hänga mer med Melvin's vänner än Melvin, vilket gick till att han började sälja åt dom och känna pengar ÄVEN fast hans familj hade bra inkomst och bodde fint. Men Erik är inte nöjd med att sälja åt hans vänner, hans planer för framtiden är att får ett större namn och bevisa att det är han som bestämmer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till serverns RP är roliga scenarion och en trevlig RP nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du inte alltid ska vinna scenarion och låta motparten vinna, vilket betyder att du inte alltid måste vinna varenda scenarion för att ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa respekt, alltså att man inte ska kränka någon eller kommentera folk. RDM, alltså att du inte får döda någon/slå ner någon utan en bra anledning. Metagaming, det innebär att man inte får säga till sina vänner i dcn att man blir gripen och säga vart man är.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en aktiv person!

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta dig till din intervju innan vi automatiskt nekar den. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka