Accepterad Holm | Ban överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Holm

Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154525852/

Ditt Hex-ID: steam:1100001472ef69c

Vad är din discord tagg? Holm #0563

Vem var det som bannade dig? RAZIK

Hur lång tid var din ban? 12 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bug abuse använder sig utav e cop i skottlossning, powergaming e coppar för att vinna scenariot.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ja gjorde e cop i ett scenario som inte är acceptabelt!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit hemma hos mig och då skulle åka iväg mot trygghansa men då krockade jag. När jag hade krockat skrev ja /me blöder och sen ser jag en blå bil komma och då kommer han fram och fråga vilka jag e med och då svarade jag på hans fråga och då började han rikta vapen på mig och frågade vilka jag var med men jag hann inte svara på frågan för att han slutade rikta på en gång och då drog ja fram min pistol och riktade på honom. När han hade slutat rikta på mig drog jag fram min pistol och började rikta på han och då börjar han skjuta mot mig så då hoppade jag ut och sprang bakom min bil och försökte ta skydd och sen började jag skjuta mot han och när ja sköt ett skott så buggades de typ så att jag råkade skjuta på bilen så skottet kom rakt i min mage och då ramlade jag och när jag ramlade skrek jag aj för jag hade ju blivit skjuten. När jag ramlade så var jag dum i huvudet och skrev /e cop för hade missuppfattat hela saken med det och sen när ja gjorde det så kom ja upp och sköt han i huvudet så att han dog. När han dog så kom det 1 bil som hade hört skotten men jag låg på marken för jag hade ont. Sen åkte jag hem och har ingen aning om vad som hände med kroppen förutom att han blev dumpad. Sen så la jag på bandage och massa saker för att lindra skadorna. Sen hände det ingenting efter det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban!! Tycker att jag gjorde så mycket fel och kommer aldrig göra om det!!

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var i fängelset och höll på att lalla och springa runt och sjunga massa saker och jag lallade väldigt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag kunde inte lallat kunde istället stå och prata med några och inte springa runt och skrika elr jag skrik när ja sjöng men ja skulle kunnat prata med folket som var där istället och tagit de lungt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det kommer jag absolut göra. Har lärt mig att jag aldrig ska använda /e cop igen för den är helt buggad och om man gör det så kommer det inte bli roligt för båda parterna för att man själv kommer bara gå för att vinna scenariot och det är inte roligt!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Du kommer få en ny chans men du har fått en krim varning för detta, sker detta igen kommer betydligt hårdare åtgärder att ske och då kommer du även att få indragna roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka