Accepterad Holm | Ban överklagan [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Holm

Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154525852/

Ditt Hex-ID: steam:1100001472ef69c

Vad är din discord tagg? Holm #0563

Vem var det som bannade dig? Crustlux

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Mild VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ja körde in i min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i mitt gäng hus och sen sa min kompis om vi kunde åka till trygghansa och när ja åker ut från vårat hus så träffar ja på min gamla kompis. Jag åker förbi han sen backar ja till han för de kände lite som att han skulle skjuta på oss för han åkte väldigt sakta förbi vårat hus. Jag backar bak till han och då säger han inget och då säger min kompis att det är Erik Borg som e min gamla kompis då. Efter min kompis sa det så lät de som att min gamla kompis då sa fuck off och då körde jag in i han som var väldigt dumt för tänkte inte tillräckligt noga innan jag körde in i han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte felaktigt, Jag tycker 100% att det ja gjorde var fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var i fängelset och höll på att lalla och springa runt och sjunga massa saker och jag lallade väldigt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag kunde inte lallat kunde istället stå och prata med några och inte springa runt och skrika elr jag skrik när ja sjöng men ja skulle kunnat prata med folket som var där istället och tagit de lungt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100%, att jag inte ska hålla på att köra in i folk men blev lite arg när man inte sett sin gamla kompis på länge och det första svaret man får av han är fuck off och när detta händer ska man inte köra in i folk för de blir VDM man kan istället bara skit i det och åka därifrån eller så kan man prata med han lungt och inte börja hetsa så man pratar om varför han är så arg så man inte gör det till en större sak.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Tillbaka