Nekad Holm | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Holm

Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Holm#0563

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Var dagar 15:00-21:30
Helger 12:00-02:00-03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1,5 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 21 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakts uppgift är att man ska banna/kicka folk när en lallar, man ska inte leta efter problem man ska bara rpa som vanligt, man ska inte leta efter problem för det är staffsen uppgift men när sv-permsen ska användas är när man ser någon göra ett regelbrott. Om man t.ex. ser någon kö över 4 stycken med mening kan man banna hen i 1 timme och skriva anledningen. Sen kan man skicka ut i förlängnings ban och då får staffsen avgöra om bannen ska bli längre. Om en kille springer runt och och lallar kan du kicka han och skriva anledningen. Man kan även dva bilar som bara står ivägen men som sagt man ska ju inte bara åka runt och dva bilar för det är en del av staffsens jobb och servervakter ska inte leta efter problem. SV ska alltid ha klipp på bannen också!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv därför att jag vill hjälpa till att få bort personer som springer runt och lallar så dom lär sig efter sina misstag och inte gör om det igen. Jag vill också att staffsen ska håla koll på det viktiga så dom inte slösar tid på några lallare och då kan ja själv banna eller kicka personen som lallar istället för att skriva report om att det är en kille och lallar. Jag kommer också använda mina perms till rätt saker!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är att man använder det på fel sätt och att man använder sina perms när det inte är tillåtet. Detta kan hända när man t.ex. har blivit dödad na och då revvar och skjuter ner dem som dödade en. Det kan också före komma när man har tappat skada eller när man är hungrig så då revvar man så man får fullt hp och full mat. Köra med toggleid under scenario så man kan veta vart folket är detta är inte tillåtet. Om man gör det så hoppas jag att man får lång ban eller P-ban.

Nekad, du har 24 bans och den senaste las 2023-06-24.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka