Accepterad Holm | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Holm

Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Holm#0563

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar varje dag nu på sommar lovet och det brukar vara mellan 12-00
elr 13-00 annars när de e skola så spelar jag 14-21 elr 15-21

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6 månader ungefär.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/959861157693358092/1001908985252819065/unknown.png Har blivit bannad 11 gånger och några ha varit felaktiga.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Det är nivån under staff och servervakter ska inte leta efter problem dom ska bara rpa som vanligt och sen när man ser en som gör fel så kickar man dom elr svbannar. Om en gör ett väldigt grovt brott och man bara kan banna i 1h så kan man skicka ut i förläggnings ban och de e att en staffs bestämmer hur lång bannen ska vara elr så kanske dom tycker att det inte var så grovt regelbrott och då blir det ingen föläggningsban.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har varit det förr och jag vill verkligen hjälpa till med denna serven så den blir jättebra så inga springer runt och lallar och sånt för då kommer jag svbanna elr kicka så dom lär sig av sitt misstag. Själv när jag va de förr och de va ngn icke medlem som sprang runt och lallade så brukar jag bara lägga en kick för att dom kanske e nya på serven och inte vet vad man får göra och då kan man skriva t.ex. ´´Kör inte över folk då blir de vdm och det e ett regelbrott´´ Svarar alltid i pm också om jag har bannat någon och dom frågar om klipp.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Det är när man använder sina roller till rätt sak och inte abusar dom. Att man inte bara använder sina roller för att revva folk så man använder sina perms till rätt sak. Att man klippar varje gång när man bannar ngn så om personen fråga om klipp så kan du skicka klippet till han. Att man svarar dom man har bannat så dom kan få se vad dom gjorde för och dom kan lära sig av sitt misstag så man inte bara skiter i att skicka klippet.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är inte tillåtet och det kan vara om man är i ett scenario och man blir lootad så kan man kicka den personen som lootar en för man inte vill bli av med sina saker och kan även vara om man blir dödad och 12h så revvar man sig själv och börjar rpa igen. Finns fler saker men säger dessa ba. Korruption är ju då när man använder sina perms på fel sätt och det leder till indraget.

Vidare, du har 48 timmar på dig att ta din intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka