Nekad HolkennN | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HolkennN

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? ho1ken

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär en en man vid namn Wavy Akhi, han är inte vilken man som helst. Han föddes i ett område med dålig ekonomi. Hans föräldrar hade det svårt att hålla en bra och hälsosam ekonomi, dom hade stora problem med droger etc. Dem valde att skaffa en unge för att se om den kunde göra dom glada och fixa ihop familjen, den ungen var då jag. Jag föddes och kom till världen. I början så gick det okej att ta hand om mig, men under tiderna jag började växa upp så behövdes mer resurser för att ta hand om mig, och dom hade fortfarande inte fixat ekonomin. Dom började ta kontakt med maffian för att sälja droger. När jag var 7 år så gick min pappa bort i en drogförsäljning, och min mamma mådde riktigt dåligt och försökte överdosera sig själv flera gånger, jag började inse hur jävla tufft mitt liv var. 1 år senare så var det fortfarande lika dåligt och jag började med olagliga saker för att försöka sörja mig och min mamma. Jag gick fram till män med väskor och pratade med dem, ingen ville ha med mig o göra för jag var för liten. Så jag började satsa på att stjäla cyklar och andra saker som smycken etc. Jag började tjäna ihop pengar och ekonomin i min familj började fixa sig sakta med säkert, jag började även röka, men inte droger. Men detta varade inte så länge då fler o fler började känna igen mig, inklusive polisen. Polisen var till o med hemma hos oss för att jag var misstänkt, men inget hände. Jag har nu fyllt 23år. Det var alldeles för farligt för mig att bo hemma så jag var tvungen att flytta. Vart flyttade jag? Jo till Unive! Här kommer jag försöka skapa en framtid och förhoppningsvis kunna bygga upp mitt namn och mig som person och hitta en stabil livsstil

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en person som har en livlig fantasi, jag tänker flera steg fram innan jag gör saker, försöker alltid tänka på motpartens sida innan man agerar ig för ett bra och utvecklat scenario. har grovt suntförnuft tänk vilket stärker min rp enormt, har även lätt att prata med folk och att få folk att lyssna både ingame och i dc, så gör någon fel eller liknande så brukar dem ofta lyssna på mig när jag säger till dem på rätt sätt. Är väldigt lugn ig och tar saker som det kommer, tar aldrig första skottet om det inte är planerat, tar inga risker så det bara kommer leda till problem och har grabbar som backar upp mig! vilket gör att min och mina grabbars rp ligger på top

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens sida betyder att man prioterar andra sidans upplevelse och inte bara sin egen, att vinna är alltid kul men är inget som behöver hända varje gång, att göra det kul för alla som man stöter på ingame kommer göra spelarupplevelser mycket roligare på servern. Du ska alltså se dig in i den andras synvinkel och tänka: hur skulle jag vela bli behandlad under den här typen av scenario osv!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har mycket bra koll på alla regler på unive, har kört här innan samt på andra stora servrar och en hel del är samma, Suntförnuft,Failrp,PoorRP,Pwg,Pwg2 m.m Dessa regler bör följas för att bygga en så bra spelarupplevelse som möjligt för alla på servern

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har rpat i cirkus 3 år, nästan alla servrar på fivem listan inklusive unive, samt Bryggeriet,Velo,Multistaden,Infinity m.m

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är skånsk glad grabb, softar mycket och kört fivem i ca 3 år

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd Pban överklagan. Lycka till nästa gång!

Tillbaka