Accepterad HolkennN | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HolkennN

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199236956139/

Ditt Hex-ID: 11000014c18bfeb

Vad är din discord tagg? ho1ken

Vem var det som bannade dig? Complain (gammal staff)

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi hade varit i ett scenario, Complain valde att dra min väns krim roll, efter att han hade gjort en sak. Så valde att - repa han, där jag skrev typ att han var den sämsta/värsta staffen jag varit med om under mina år på fivem, och hur han kan vara staff på en sådan stor server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skrev en - rep på han och blev p bannad från main dcn, skrev i krim dcn och frågade vrf han bannade, då p bannade ha mig där med.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså, enligt mig är det en väldigt grov åtgärd för en - rep, en sak om jag får varning eller liknande, men eftersom jag hade krim och wl som jag nyss hade payat för och blir p bannad så där tycker ag verkligen att det är fel från han

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror faktiskt aldrig jag blivit bannad, spelade för länge sedan på unive samt på Multistaden, inte bannad på någon av de, som sagt. är ej bannad ig bara i dc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske inte skulle skriva en - rep, men jag blev tagen i stunden. vi båda kände oss orättvist behandlade och lät ilskan ta över

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% bannen är 1 år gammal typ, om inte mer, så jag har verkligen lärt mig av den, samt Complain är inte kvar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka