Accepterad holken74 | Medlem ansökning [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Kevin

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? holken74

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hassan Berg och är 26 år gammal. En vanlig morgon i Hassans liv består utav att gå upp runt 10-12 tiden och avnjuta sin morgonkaffe. Hassan är en person som gillar bilar mycket så efter kaffet tar han sin bil och åker iväg för en daglig fisketur. Hassans uppväxt var för det mesta bra förutom att hans föräldrar dog när han var 3. Han Bode med sin moster 98 av sitt liv då dom hade mycket roliga stunder. Han har haft det bra hela sitt liv utom att hans föräldrar dog. Han har ett stort intresse för bilar speciellt tyska sportbilar som Audi/ Bmw. Han drömmer om att en gång få äga en rs6. Det leder till att Hassan jobbar hårt med det och försöker alltid att förbättra sig i sina yrken. Han vill verkligen bli en bilförsäljare. Hassan bil inte ofta rädd men när han tänker på sina föräldrar så gråter han ofta och tänker om det händer mig att jag dör i en bil krash. Hassan har inte alltid haft så lätt med vänner men han har ändå ungefär 3 stycken som han är nära med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till servern med hjälp utav min kreativa och engagerade sida till rollspel. Med min karaktär och historia som ligger bakom honom så kan jag skapa intressanta historier och berättelser för andra personer som deltar i servern. Min respektfulla attityd och min positiva samarbetsvilja gör mig till en pålitlig medlem som också kan ge gott exempel till andra personer och delar en god spelgemenskap. Jag är också villig att hjälpa till så att servern flyter på bra med regler osv så alla följer de så det blir så smidigt som möjligt för oss alla att spela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela i motpartens vinst i ett scenario menas att du aktivt väljer att fatta beslut som gynnar den andra sidan i spelet. Det gäller också att du är beredd på att prioritera och samarbeta med den andra spelaren så att hans nöje blir till en rolig framgång framför ditt eget ibland. Genom att man gör så alltså visar empati som stödjer motpartens sida så leder det till en bra server med en balanserad spelupplevelse där alla spelare får möjligheten att känna att de trivs och att alla känner sig involverade. Det handlar om att skapa ett sådant respektfullt spelklimat där alla kan njuta och ha kul tillsammans på bästa sätt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag förstår servern regler. rdm vilket betyder att döda någon eller börja skjuta någon utan en anledning. Vdm betyder att man använder sitt fordon som ett vapen. Combat logg betyder att man undviker ett scenario med att logga ut ur servern. Meta gaming betyder att man använder sig av information utanför servern för en fördel i rollspelet. Power gaming är att man använder sig av overkliga krafter t.ex att man kör av ett berg med en bil eller att man krockar in i ett hus och inte känner av några skador. Nlr. eller "No Life Rule" innebär att om man skulle råka dö på sin karaktär så får man inte komma ihåg något som tidigare har hänt på den karaktären. Stuntförnuft innebär att ditt rollspel ska vara så likt riktiga livet som möjligt, man ska t.ex inte göra orealistiska saker som att råna någon utanför en polis station eller springa runt naken på torget. Fail rp är när du t.ex är kidnappad eller rånad och har ett vapen riktat mot dig men du försöker fly eller försöka döda personen som håller i vapnet. Fear rp betyder att din karaktär måste vara rädd om sitt liv. Man kanske vet att man inte kommer dö men man måste ändå rpa på att man är rädd för att dö. Copbait betyder att man medvetet vill att en polis ska jaga en och det gäller samma med gangbait. OOC vilket betyder "Out Of Character" och det får man inte använda under rollspelet. det kan vara att man pratar och discord under ett rollspel scenario eller liknande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på alla olika serverar och jag har spelat fivem i runt 2 år nu jag har spelat på Bygden, penguin, nolife, och massa andra serverar. Man kan säga att Fivem är lite min hobby just nu och har varit det dom senaste åren. Jag har väldigt mycket erfarenhet inom rollspelet och då har jag mest rollspelat som kriminell eller att sälja/laga bilar åt folk. Jag är lite sugen på att testa på något nytt yrke på servern och jag hoppas att jag får godkänt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt seriös rollspelare som är väldigt hjälpsam. jag vill alltid serverns och spelarnas bäst och jag är en väldigt social person som gillar att skapa långa och roliga scenarion för både mig och alla andra och jag hoppas att jag får godkänt för är väldigt taggad på att testa på Unive och rollspela som alla olika jobb.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka