Accepterad HoliHan74 | Medlem ansökning (RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Startklar 💯 💯

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199104562542/

Vad är ditt namn i verkligheten? Holi

Vad är ditt discord namn? HoliHan74#5073

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Aziz Tixx han levde med sin pappa i en lägenhet i irak azizi var då en kille som földe lagen och har drömt om att bli polis målet för han är att han ska bli anställd som polis och jobba för lagen. en dag blev det krig i irak så han och hans pappa behövde fly landet. tyvärr så blev aziz farsa indragen i kriget och dog senare i kriget. det drog ner på azizs energi när han väl tänkte på vad hans pappa gått igenom men det hindra aldrig han från att bli polis. azizi var 6 år när han flydde till Unive och har jobbat sig upp han har aldrig slutat kämpa med att uppnå sitt mål av att bli polis. han levde i ålderdomshem med en låtsas pappa som jobbade i sjukvården och en mamma som jobba i polis kåren. pappan hjälpte alltid sonen att uppnå sina mål medans mamman ville sonens sämsta. son var då en kvinna som ville azizs sämsta. aziz flydde från de och valde att jobba som en 11 åring och ville bli polis. han åkte till polis stationen och prata med rikspolischefen om hans drömmar om att bli polis.

10 år senare...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill påverka positivt genom att öka Rp nivån och att se till så att alla håller sig till en RP nivån som ska vara och jag är en god Rpare. och jag borde bli medlem för att jag är en kunnig rpare och har rpat sedan 2020 på unive. Jag borde bli medleem också för att jag är glad snäll och trevlig mot alla och håller dumma saker bort från mig. kommer alltid visa en bra sida till unive och alldrig den dåliga sidan som sagt kommer jag vela vara polis och höja rpen där

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till långvariga och långutdragna scenarion från mig och från dem jag känner och påverka allting positivet inom min rp nivå och se till så att alla gör det bästa dem kan och rapportera till er staffs ifall någon gör regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? powergaming 2 du ska alltid se till så att det blir lika kul för båda inte satsa för att vinna hela tiden. Te.x om det är ett butiksrån och poliserna bara stormar in så är det inte kul för dem kriminella heller ett scenario handlar alltid om att alla ska tycka det är kul och inte bara spela för makt och pengar pg2.

Hur hittade du Unive? jag hitta unive genom vänner och genom sökningen av fivem

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka