Nekad HolgerTeo | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HolgerTeo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor

Vad är ditt discord namn? HolgerTeo#6255

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Jonatan Svensson har alltid haft det ganska bra när han var liten så var hans pappa dock inte jätte bra. Det var mycket alkohol och kriminell verksamhet i hemmet ibland var han iväg hela nätterna men det gjorde inte Jonatan något för pappan var en då mest föl och trevlig. Men hans mamma hade inte heller något emot att Pappa var kriminell snarare tvärtemot. Men Mamma var ändå trevlig och drack inte lika mycket men de hade det allmänt bra med pengar Jonatan Var även ensam barn.

När Jonatan fyllde 15 år tog han en deltidsanställning då han alltid hade varit bra i skolan började jobba på en matbutik i kassan. Det var ingen som viste men han tog nar han hade jobbat färdigt för dan tömde han 1/5 av kassan och efter bara två månader så hade han jobbat ihop till en moppe trimmade den och började jobba som att leverera knark. Nu jobbare han sig snabbt uppåt i den kriminella värden.

När han fyllde 18 år så köpte han en firar i nu var Jonatan även vise boss över en stor maffia men han hade fortfarande aldrig åkt fast. Nu gjorde han inte häller några brott utan det var andra som gjorde de farliga åt han. Men nu kom det in lite problem hans maffia hade börjat bråka med ett större gäng en hans maffia efter bara 2 veckor så hade de mördat hälften av alla maffians medlemmar sant deras bos. Nu viste Jonatan att de var ute efter han så Jonatan valde att fly så fort som möjligt och lämnade allt bakom sig far att bygga upp ett nytt liv i SWRP.

Vad har du får mål med ditt rollspel här på ortenwave? Mitt mål med mitt rollspel här på ortenwave har jag gjort tydligt för mig jag har delat upp det i tre tydliga steg ett. Jag kommer att försöka få en anställning på Babas Burger där jag vill bli ganska högt uppsatt vill även ha bra med pengar och billar när jag går vidare till två. Jag kommer att fixa kriminell och fixa nåra kriminella kontakter i stan även bli en hit man med vapen och allt tre. Jag ska försöka skaffa ett gäng en form av militär maffia där Jonatan ska vara bos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om jag blir medlem på unive så kommer jag att bidra till servern med att röra en go, rolig och bra rp som kriminell på unive med min karaktär Jonatan. Jag ska även köpa saker som kriminell roll vapen och gäng.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra en bra rp som är rolig i båda parterna av scenariot.

Hur hittade du Unive? jag har hört mycket bra om denna server och min kompis sa övertalade mig om att börja då den igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka