Inaktuell HolgerTeo | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HolgerTeo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 🛥️Båtbolaget

Vad heter du IRL? Teodor Jansson

Vad heter du på discord? HolgerTeo#6255

Hur gammal är du? Jag är 14 år gammal fyller 15 i maj.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i två eller tre perioder. De första var när jag började på fivem för ett par år sedan då spelade jag på en karaktär som hete Uffe. men den perioden spelade jag typ bara i en vecka blev inte medlem för att jag inte viste vad det var så ny var jag. Sedan började jag på några andra servrar ett tag. När jag började på Unive igen då jag tyckte att jag hade tillräckligt bra rp. Då spelade jag på Unive ett tag men eftersom det var så mycket annat som hände i mitt liv då så slutade jag med fivem helt då jag inte mode bra av det. Men i början av det här året så kom jag tillbaka till Fivem och Unive.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att anställa fler människor för att jag ska få se starkare bemanning i Båtbolaget och kunna ha längre öppettider. Jag kommer även försöka mig på något sett att se att alla anställda jobbar och inte bara gör annat.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Båtbolaget två gånger förut en med min nuvarande karaktär har jag bara jobbat där en gång sedan har jag varit chef på andra servrar

Hur ofta kommer du vara inne? Om jag skulle få gissa så skulle jag vara inne 3-4 timar måndag till sedan 5-6 på lördag och söndag även lov. Men jag vet inte riktigt hur mycket jag kommer jobba men skulle tro 80% eller mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det enda anledningen att jag ville bli chef från början var att jag var riktigt taggad på att på att börja jobba på Båtbolaget och sedan såg jag oo det är ingen chef där. Då kan jag försöka bli chef sedan har det även varit något jag har varit taggad för länge nu. Sedan tycker jag även att Unive är en bra server så jag skulle bara vilja jobba på Båtbolaget om jag inte blev chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag för jag vet att man inte får ha roller på någon annan server och Unive är de servern med roligast rpn.

Har du läst våra Regler? Ja mer en en gång.

Tillbaka