Länk till din steam profil: Vet inte men heter Holgerteo på steam och fivem
Ditt Hex-ID: Vet inte men heter Holgerteo på steam och fivem
Vad är din discord tagg? holgerteo#6255
Vem var det som bannade dig? LUDDE
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpa och sedan så gick jag och la mig när jag gick in igen var jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för att jag tydligen är inkompetent stog inget annat
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mins inte
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning
Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska försöka få bort korrupta staffs
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men vill även lägga till att jag har blivit av med min medlem och medlem sedan 2022 för detta
Ditt Hex-ID: Vet inte men heter Holgerteo på steam och fivem
Vad är din discord tagg? holgerteo#6255
Vem var det som bannade dig? LUDDE
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpa och sedan så gick jag och la mig när jag gick in igen var jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för att jag tydligen är inkompetent stog inget annat
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mins inte
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning
Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska försöka få bort korrupta staffs
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men vill även lägga till att jag har blivit av med min medlem och medlem sedan 2022 för detta