Nekad holgersson16 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

holgersson16

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ALEXANDER Holgersson

Vad är ditt discord namn? ninjaalex6

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ronnie Roleks och är 24 årgammal. Han växte upp i ett litet samhälle utanför Karlstad. Han levde sitt liv med sina föräldrar,men det varockså ett tufftliv. Han kämpade i skolan,men han hade goda vänner och föräldrar som stöttade honom genom grundskolan,där betygen var mycket dåliga.Trots det kom han in på fordonslinjen på gymnasiet och kände då att han ville bli bilmekaniker. Nu är han utbildad mekaniker, duktig på sitt jobb och livet går vidare.Men när hans far dog i en olycka gick hans liv åt helvete och han mådde mycket dåligt. Han är nu drogberoende, vräks av sin hyresvärd ochtvingas leva på gatan. Hans mamma kan inte försörja honom med tillräckligt med pengar och han kan knappt försörja sig själv längre. Han får bo hemma hos henne,men det fungerar inteeftersom han kommer hem varje kväl lpåverkad av droge roch beter sig illa mot sin mamma, som sätter ut honom på gatan igen. Ha nleve rnu på gatan i många slumområden, där han får mat och vatten tillsammans med sina”vänner”. Han är angelägen om att få tillbaka sitt liv, flytta ut, börja om på nytt och börja arbeta som mekaniker igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion och jag kan även bidra till andras utveckling och även min utveckling på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska dra ut på scenariot så mycket som möjligt för att kunna få ut så mycket RP av scenariot som möjligt oavsett om det är till min fördel eller inte och inte RPa för att vinna alla scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstått dom till 100 procent : DM du får inte slå eller döda någon utan något speciellt skäl, Powergaming: alltså att prioritera rättvist och realistiskt spel före sina egna fördelar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har cirka 50 timmar rp utspritt på olika servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? de va ett tag sen jag spelade rp (6månader) men Jag känner mig redo att dra ut i RP världen igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka