Nekad holgersson16 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

holgersson16

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ALEXANDER Holgersson

Vad är ditt discord namn? ninjaalex6

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ronny Roleks och han är 24 år gammal. Han växte upp i ett litet samhälle utanför Karlstad. Han bor med sina föräldrar, men lever också ett svårt liv. Han kämpade i skolan, men han hade goda vänner och föräldrar som stöttade honom tills han fick dåliga betyg i grundskolan. Ändå skrev han in sig på bilavdelningen på gymnasiet och bestämde sig senare för att han ville bli bilmekaniker. Idag är han utbildad mekaniker som är duktig på sitt jobb och livet går vidare. Men när hans far dör i en olycka förvandlas hans liv till ett helvete och han mår hemskt. Nu narkoman, sparkades han ut från sitt hem av sin hyresvärd och tvingades bo på gatan. Hans mamma kunde inte samla ihop tillräckligt med pengar till honom och han kunde knappt försörja sig själv. Han försöker leva med henne men det går inte eftersom han kommer hem varje kväll full och beter sig illa mot sin mamma som i sin tur knuffar ut honom på gatan. Han gick på gatorna i många slumkvarter, där han hittade mat och vatten med sina "vänner". Han kan inte vänta med att få sitt liv på rätt spår igen, flytta ut, börja om och börja jobba som mekaniker igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion, skön stämning. Samt att jag kan utvecklas inom rp tillsammans med andra!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska dra ut på scenariot så mycket som möjligt för att kunna få ut så mycket RP av scenariot som möjligt oavsett om det är till min fördel eller inte och inte RPa för att vinna alla scenarion...

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstått dom till 100 procent : DM du får inte slå eller döda någon utan något speciellt skäl, Powergaming: alltså att prioritera rättvist och realistiskt spel före sina egna fördelar..,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har cirka 100 timmar rp utspritt på olika servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? sofg

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka