Inaktuell holger123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingvinen

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? holger

Ditt discordnamn: Holger33

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Som en trevlig och engagerad 15 åring jag spelat på denna servern under en längre tid. Mitt mål är nu att bli en del av staff-teamet av flera anledningar. Jag är inte bara trevlig mot alla spelare, utan jag har också ett strängare förhållningssätt när det behövs. Som en framtida staff har jag för avsikt att lösa alla problem som uppstår på servern och ta itu med eventuella regelbrott. Jag är alltid aktiv och tillgänglig, och jag kan lära mig nya saker snabbt så att jag kan lära ut till nya staffs.

Om jag gör något fel, är jag redo att ta kritik och feedback för att förbättra mig själv. Jag är här för att hjälpa och det är mitt mål att stå upp för servern och ta den till nya höjder. Tidigare har jag haft vänner som tidigare har varit en del av staff-teamet och jag har också erfarenhet av att arbeta i team från andra plattformar. Jag kommer att hjälpa till i alla uppdrag jag får och vara aktiv och engagerad på servern.

Hittills har jag också mycket erfarenhet av RP och jag är redo att lägga ner den tid som krävs för att arbeta som staff. Mitt mål är att bli en viktig del av staff-teamet och arbeta mig upp till högre roller inom staff-teamet. Jag kommer att kämpa för att hålla servern fri från lallare och regelbrott, och vara en viktig spelare i utvecklingen av servern.

Sammanfattningsvis, som en aktiv spelare på servern och en trevlig 15 åring är jag redo och villig att arbeta som staff för att bidra till serverns utveckling på alla sätt som krävs.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 11.30-03

tisdag 11.30-03

onsdag 11.30-03

torsdag 11.30-03

fredag 11.30-03

lördag 11.00-05

söndag 11.30-03

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i kanske 1 och ett halv år men mitt föra konto blev hackat och jag blev utelåst ifrån

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff innan men inte på unive men på några andra servrar så jag vet hur man ska bete sig när man är en staff

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nä inte riktigt men jag är inte så bra på att ta hand om typ wl jobb som polis och de då jag inte har så mycket erfarenhet inom dom jobben

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka