Nekad holger123 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingvinen

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? holger

Vad heter du på discord? Holger#9890

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Mina dagliga aktiviteter är att vara lite med kompisar och spela fotboll sen så spelar jag på unive också det gör jag nog mest men sen så är jag också med mina syskon och typ hoppar stöts matta eller något annat

Hur länge har du varit medlem på Unive? i 1.5 månad på detta kontot och ett år i andra kontot

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/904737467708629092/1125445102903504946/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att hjälpa staffsen med grejer som dom kan göra säg att någon bil eller något står i vägen då kan dom gör a/dv för att ta bort den eller att en sjukvårdare inte kan göra hrl för att det buggar så kan dom göra /revive om det behövs dom kan hjälpa till i typ report eller support

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa servern och se till att ordningen följs jag har villat bli servervakt ett tag men har inte haft tid med ansöka och det p.ga skolan men nu är det är sommarlov har jag mycket mer tid på mina händer och jag skulle jätte gärna vill hjälpa till så mycket som möjligt. Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa andra och se till att nya spelar får en bra tid på servern så att dom inte tror att det är en dålig server jag vil hjälpa alla

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo om man är abuse så kan det betyda att säg att du är med i ett gäng och ni ska storma ett annat gäng och du har på toggel id och sitter och ser folks id igenom vägen då får du ju ett övertag mot dom andra och korruprion är säg att nån i ditt gäng dör och du revar den men inte i någon annat gäng eller att du bara hjälper folk i ditt egna gäng då är du ju korrupt till ditt gäng
Anmäl
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top