Nekad holger123 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingvinen

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? holger

Vad heter du på discord? holger33

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 11.00-02.00
tisdag11.00-02.00
onsdag11.00-00.00
torsdag11.00-02.00
fredag11.00-02.00
lördag11.00-04.00
söndag11.00-02.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? i 1.5 månad på detta kontot och ett år i andra kontot

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/904737467708629092/1125445102903504946/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som en Servervakt (SV) är det viktigt att ha koll på vad som händer runt omkring dig i servern och RPN (rollspelsnätverk). Detta är för att kunna upptäcka eventuella regelbrott eller problem som uppstår så snabbt som möjligt. Men det är också viktigt att inte leta efter problem, utan snarare vara redo att agera om något händer.En SV har en viktig roll i att upprätthålla rättvisa i servern. Om ett regelbrott sker, är det deras ansvar att ta adekvata åtgärder för att hantera situationen och se till att rättvisa åtgärder vidtas. Det är också deras ansvar att utfärda förlängningar om det behövs för att skapa en trygg och säker spelupplevelse.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har en stark önskan om att bli Servervakt på servern eftersom jag verkligen vill se till att alla spelare har en rolig och trivsam upplevelse på servern. Det är viktigt för mig att alla som spelar på servern ska känna sig välkomna och trygga, så att ingen upplever att någon annan stjälper deras nöje.

Jag är också dedikerad till att hjälpa andra spelare att följa reglerna på servern. Om någon bryter mot reglerna, vill jag kunna agera snabbt och effektivt för att skydda servern och dess gemenskap. Jag vill bidra till att alla spelare respekterar de regler som har satts upp och att ingen fuskar för att uppnå fördelar på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ett allvarligt problem inom all slags verksamhet, även inom rollspelsnätverk och spelserver. Som en SV är det ytterst viktigt att undvika korruption och abuse. Korruption kan exempelvis uppstå när du inte agerar mot en vän som bryter mot reglerna på servern. Detta är inte acceptabelt och kan leda till att andra spelare känner att reglerna inte gäller för alla på servern.

Abuse, å andra sidan, innebär att du missbrukar dina privilegier som Servervakt. Om du har tillgång till /revive permissons så är det viktigt att du använder dem på korrekt sätt. Att revva sig själv eller en kamrat i en situation där det inte finns något regelmässigt stöd för /revive är inte acceptabelt. Detta kan förstöra scenarier och minska spelets realism, vilket kan påverka andra spelares upplevelse negativt.

Nekad.
Anledning
: Du vart bannad 20 juni, efter en ban så ska det gå 30 dagar innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen 20 Juli. Lycka till nästa gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka