Nekad holger123 | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingvinen

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? holger

Vad heter du på discord? holger33

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 15.30 -22.00
tisdag 15.00-23.00
onsdag 16.00-00-00
torsdag 17.00.23.00
fredag 15.00-02.00
lördag 12.00-04-00
söndag 13.00-23.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedans i april

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/904737467708629092/1161700417944682608/image.png?ex=653940d2&is=6526cbd2&hm=ec36657634397708a1a5f038a3a6efcd5cccf10c8768a75d435de5e712a2f6ce&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en viktig roll på en server och det är att underlätta för staffs när det uppstår problem. Servervakten ska vara en helt vanlig spelare och inte leta efter problem eftersom det kan förstöra rpn och även vara en staffs uppgift. Istället ska servervakten hjälpa till att hålla servern i skick genom att kicka eller banna personer som inte kan bete sig. Detta är på grund av att servervakten har makten att göra det och därmed ett stort ansvar.Förutom att övervaka regler och beteende på servern kan servervakten även hjälpa till med dva-bilar. Om en bil är trasig och inte används kan servervakten hjälpa till genom att dva-bila den. Detta ska dock inte göras för egen vinning utan endast för att hjälpa till att hålla servern stabil och bra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag brinner för att vara en servervakt eftersom jag alltid tycker det är kul när jag RPar, och vill att alla andra också ska ha samma kul. Jag vill kunna bidra till en bra och respektfull spelupplevelse för alla på servern genom att banna de som inte följer reglerna eller förstör scenarion genom att bete sig på ett oacceptabelt sätt. Det är frustrerande när någon på servern inte kan följa reglerna eller inte kan RP:a ordentligt, det kan förstöra för alla andra spelare som verkligen försöker att göra sitt bästa. Jag vill hjälpa till att snabbt ta hand om en sådan situation genom att banna personen som gör fel och se till att scenariot fortsätter utan störning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och missbruk inom rollen som servervakt är helt oacceptabelt och kan medföra allvarliga konsekvenser. Det kan handla om att göra en /revive på dig själv eller dina vänner utan anledning, eller att fuska på annat sätt som att ha på toggleid under scenario för att få en fördel.När man tar på sig rollen som servervakt har man ett ansvar att följa reglerna och inte missbruka sin makt. Att agera på ett sådant sätt kan förstöra för andra spelare och underminera tilliten till hela servern. Om man upptäcker att en servervakt har missbrukat sin position ska detta rapporteras till staffs omedelbart.Som en auktoritetsfigur på servern är det viktigt att servervakten alltid agerar på ett rättvist och respektfullt sätt. Missbruk av makt kan leda till att spelare förlorar förtroende för servern och att det skadar communityn. Det är därför viktigt att alla servervakter tar sitt ansvar på allvar och följer reglerna strikt.

-rep varit bannad inom den senaste månaden, vilken betyder att du inte kan bli sv förens det var en månad du blev bannad. Lycka till nästa gång :)

Nekad, fått indragen sv senaste månaden. Du får ansöka igen 1a november.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka