Inaktuell holger123 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingvinen

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Holger

Vad heter du på discord? Holger33

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka var min ursprungliga önskan att bli servervakt. Jag hade lyckats bli en sådan tidigare och nu vill jag fortsätta att vara en aktiv del av teamet. Jag tror att genom att bli en medlemskaps ansvarig(MA) skulle jag kunna visa min potential för ledningen och kanske få möjlighet till en högre position i framtiden.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Du bör välja mig som Medlemskapsansvarig eftersom jag är trevlig och kan skapa en avslappnad atmosfär för de som är nervösa inför intervjuer. Jag har också en god förståelse för reglerna, vilket är viktigt för Medlemskapsansvariga då de förväntas ha koll på medlemmarna. Dessutom har jag en effektiv arbetsstil, vilket innebär att jag kommer att se till att det inte finns några olästa ansökningar och att alla intervjuer genomförs inom 48 timmar som krävs. Utöver detta kommer jag att bidra till serverns rollspel genom att bara välja seriösa individer som verkligen vill något med sitt medlemskap på Unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Att vara trevlig är en viktig egenskap när man interagerar med andra människor. Det handlar om att vara snäll, vänlig och respektfull mot andra. Om du har haft en dålig dag och behöver genomföra intervjuer, är det viktigt att du inte låter din ilska eller irritation påverka hur du bemöter personen du intervjuar. Istället bör du försöka hålla dina känslor inom dig och vara professionell och vänlig under hela intervjuprocessen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle vilja betona att medlemskapet på Unive ger en stor möjlighet till påverkan. Som medlem har man tillgång till flera olika yrkesroller såsom polis, sjukvårdare, securitas och Vianor. Många människor drömmer om att bli poliser och Unive erkänns som en bra server för att utforska den rollen. Det är inte lika roligt att vara icke-medlem eftersom man då har begränsade möjligheter. Men som medlem kan man även välja att vara kriminell när ansökningarna för detta öppnar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Alla medlemmar bör vara bekanta med grundreglerna, inklusive de vanliga reglerna och Discord-reglerna. Det är också viktigt att ha en tanke om andra spelare på servern och visa respekt för alla. Medlemmarna bör också vara medvetna om konsekvenserna av sina handlingar och undvika att störa eller dominera spelet (t.ex. logga eller powergama). Det är viktigt att tänka på hur ens egna handlingar påverkar andra spelares rollspel

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlemskapsansvarig är ditt huvudansvar att hantera medlemsansökningar för Unive Roleplay och säkerställa en snabb och smidig service för alla medlemmar. Det innebär att du noggrant läser och granskar ansökningarna som kommer in på forumet och tar dig tid att gå igenom dem noggrant. Du bör också aktivt övervaka Discord-kanalen för medlemskap för att se till att det inte finns för många personer i kö, redo att genomgå medlemskapsintervjuer, och ingen tvingas vänta alltför länge.

Hur ser din aktivitetet ut? jag kommer kunna vara aktiv mellan 2-4 timmar per dag men alla dagar förutom måndag onsdag och söndag kommer jag kunna vara mer aktiv då jag har träning

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka