hokky55 | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hokky

Icke Medlem
Meddelanden
182
Reaction score
30
Användarnamn: hokky55

Vad är ditt namn i verkligheten? Håkan

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2005

Vad heter du på discord? hokky55#5450

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10.00-24.00

Varför ska just du bli servervakt? Jag är inne jätte mycket och jag vill verkligen visa att jag kan och är mogen nog att hjälpa till i den här servern. Jag brinner verkligen för att hjälpa folk och nu när jag har spelat som en vanlig karaktär i ett lång tag vill jag ta det ett steg längre och förhoppningsvis bli servervakt. Jag har alltid viljat hjälpa till på den här servern och få bort alla rdm och cdm och failrp gubbar och göra den här underbara servern bra och fri från människor som inte kan rpa för jag vet hur fruktansvärt jobbigt det är att bli rdmad eller vdmad och enligt mig så är combat log det värsta som finns. Jag villa att alla i sjukhuset som skriker ska bort och bli kickade så att de skärper sig ordentligt så att det blir tyst och lugn och ro.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill att servern ska bli fri från människor som inte kan rpa och mitt mål är att bli admin fast mitt ban rekord inte ser bra ut vill jag visa att alla kan förändra sig och jag vill visa att jag är mogen och kapabel nog att bli servervakt. Jag vill också underlätta för alla admin och högre uppsatta så att de inte behöver komma till varje minsta lilla report. :)

Är du whitelistad på serven? yes

Har du varit bannad på serven förut? ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej finns ingen server som är bättre

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka