Nekad hoj | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hoj

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/RampixX/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Etjakobsson#4376

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär är vänlig men kan bli lite sur. Min karaktär är 22år och gillar billar. Min karaktär gillar att få nya vänner och
gillar personer som inte är aggressiva och vill hjälpa t.ex ger skjuts när någon behöver. Är allmänt trevlig

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att desto mer som hjälper till att få Unive till en bättre stad så kommer den bara bli bättre och bättre. Mitt mål är att
Unive ska bli så roligt som möjligt. Jag kan bidra till det målet genom att spela så seriöst som möjligt och följa reglerna och göra så att andra följer reglerna och spelar seriöst. Att inte alla bara lallar runt. Och kör RP på riktigt. Att vara medlem är ett viktigt jobb och det behövs för att Unive ska vara en rolig server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att köra seriöst och följa reglerna. Och hopas att alla andra följer reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ta hänsyn till till motspelaren och att spela rättvist.

Hur hittade du Unive? Jag kolade runt på youtube och hittade er kanal.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka