Nekad Hoffberg | Ban överklagan [Sligge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hoffberg

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/konungen_kingkong/

Ditt Hex-ID: 1100001489f270d

Vad är din discord tagg? Hasse#2367

Vem var det som bannade dig? ArreB

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? GROV rdm/vdm suntförnuft, snor polishelikopter och kraschar grovt in på alla i piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kraschade in på piren med en helikopter. Det klart att jag ska bli bannad för det. Men nu ångrar jag mig och vill börja spela på unive igen. Hade tröttnat på unive ett tag och tänkte att jag inte skulle komma tillbaka så jag gjorde detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lyckades få tag i en polis-helikopter av en polis så jag tog min chans att krascha in den på piren eftersom jag var uttråkad på unive just då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det klart den inte var felaktig gjorde väldigt många regelbrott.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dessa bans är när jag var ickemedlem och inte fattade vad man fick göra och inte göra så blev bannad för lall ett 10 tal gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha tänkt efter 10 gånger till innan jag gjorde hemska terrordådet och inte förstört för servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att aldrig någonsin mer försöka förstöra för andra på unive bara för att jag inte tycker det är kul just då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

jag blir retad av mina vänner för detta som spelar unive. Unive är mitt allt. Jag kan inte sova på kvällarna, jag ligger bara uppe och tänker på alla mina vänner jag har fått genom denna fantatiska server. Jag köpte min dator för att spela unive. Snälla snälla snälla unbanna mig. Jag sparade upp ett helt år till en dator. Spelade på biblioteket varje dag innan jag hade råd med en egen, jag får inte gå in dit mer och låna böcker. Jag skulle gå och låna en bok här om dagen men de har suttit upp en lapp på väggen där det är en bild på mig och står ring security om ni ser denna man. Gick där ifrån och tänkte inte så mycket på det och gick till ett annat bibliotek men insåg sedan att jag var avstängd från varenda bibliotek i närheten av mig. Men det var det värt för att få spela unive <3. Min psykiska hälsa är nere på noll. Kan inte tänka på något annat. I början när jag blev bannad så var det så att så fort mina vänner såg mig kollade de på mig äcklade och jag lluktar gott duschar ibland så inte därför. det måste vara för att jag är avstängd från unive. Min mamma är sur på mig eftersom att jag inte äter längre inte ens tacos. jag älskar tacos min favo mat. 320 i mitt hjärta <3 min hjälte snälla om du ser det här unbanna mig <333333333333333 om det finns en gud, jesus kristus fräls mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka