Accepterad Hoesmad | Whitelist ansökning [PEDRO1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hoesmad

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ajtbror/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Hoesmad#4028

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Karaktären jag har heter Mats, kommer från Slovakien och flyttade till Sverige som ung. Han försökte skaffa sig ett vanligt jobb i sin by men kom in på kriminella banor och medverkade i det lokala gänget. Han blev anklagad för beväpnat rån men överklagade och bestämde sig för att starta ett nytt liv i kommunen Multistaden som en frikänd man. Han har det fortfarande svårt med jobb men har lyckats få sig ett jobb på postkontoret i kvarteret han slog sig ner i. Han har det relativt bra som han har det men det kriminella livet lockar ännu en gång.
Han hade tänkt att börja med att få sig ett bättre betalt jobb. Mats gillar fordon så han hade tänkt sig få jobb hos mekanikern eller båtbolaget. Det kriminella livet lockar alltid men han vill ge det laglydiga livet en ärlig chans.

Hans motiv som eventuell kriminell skulle inte vara flashiga bilar eller klockor utan att få leva ett riktigt svenson VVV-liv. De flesta servrar jag har spelat på har riktigt kassa kriminella som agerar att de spelar CS:GO när det krävs en helt annan infallsvinkel för att få ett kul rollspel, något som jag kan bidra med.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har en hög standard när det gäller RP och har varit på otaliga servrar i hopp om att hitta en med bra staff och samspel av spelare. Har spelat som allt från sopgubbe, polis, kriminell och mascott vid hästrace. Jag har nyligen kommit tillbaka till FiveM och tänker att jag börjar på den största servern jag kunde hitta så att den är aktiv när det väl blir WL.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Efter dygt ett års paus har jag kommit tillbaka och vill spela på den största svenska servern jag kan hitta, då WL krävs för de flesta jobben vill jag skaffa det.

Hur hittade du Multistaden? Förstasidan på FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Redan skrivet i "Berätta om din karaktär" men i långa drag siktar jag för ett ordentligt jobb men har en förtjusning i småstadskriminell ifall det inte skulle bära.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka