Accepterad HockeyMelle | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HockeyMelle

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: HockeyMelle#7028

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag är en väldigt trevlig och snäll person. Jag kan ta kritik bra och ha en bra ton. Jag kan sammarbeta riktigt bra med folk jag inte känner. Jag kommer bidra med ett snabbt och effektivt arbete som staff och ha allmänt kul. Lär mig om någon gör en -rep på mig eller en +rep. Jag lyssnar på högre staff än mig och tar åt mig orden. Jag kommer va med och hjälpa folk som är nya med rp och inte vet så mycket. Jag är redo för att få ett stort arbete i min hand. Kommer verkligen ta det seriöst och gjöra mitt bästa. Kommer vara snabb i pm och va trevlig helt enkelt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 15-22 Vardagar 11-03 På helger

Hur länge har du spelat på Unive? Typ i augusi. Men jag har valt och ta en paus från mitt rpande då jag var trött på det. Kom tillbaka nu för typ 3 veckor sen för jag sakna unive. Jag hoppas verkligen ni förstår vad jag menar med detta.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Va servervakt länge. Sen tog jag min paus.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Näe jag kan jobba vad som

Välkommen till staff teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka