hockey123 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

filleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 6 Juli 2008

Vad heter du på discord? fille#3145

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 789

Hur aktiv kommer du att vara? från 15:00 till 21::00 varje dag typ

Vad heter du? Mårten rhoades

Hur gammal är du? 40år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja jag är simmkunig då jag gick på simskola under min barndom/uppväxt

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för jag tycker att det är ett otryckt samhälle och det vill jag ta stopp på så därför vill jag bli polis och rädda folks liv bidra till samhället på ett pusetivt sätt och sätta stop på saker som ej sjöts. För att hjälpa folk i nöd och lust. Jag vill kunna hjälpa folk på ett bättre spår i livet. Jag vill att alla ska känna trygga i staden. och inte behöva vara rädd för något.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Polisyrket är väldigt krävande och ett väldigt stort steg och man träffar på många hinder och utmaningar och man utvecklas som person väldigt mycket både fysiskt och psykiskt. Att hjälpa folk i nöd och som har det dåligt och mår dåligt. Också att förebygga och förhindra brott. ? Absolut kommunikationen, det är otroligt viktigt för en fungerande poliskår att ha en stark kommunikation, dels mellan poliser.tt vara polis är en stor sak och om man ska vara polis ska man vara en bra polis som kan hjälpa rädda och beskydda andra personer.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet med att polis yrket är något av det tuffare yrket på grund av alla människor man träffar på eftersom alla har inte den respekten för poliser som krävs. Som polis ska man behandla alla med rättvisa och att alla är lika mycket värda oavsett om människan är kriminell eller laglig. Som polis måste man alltid vara alärt då man inte vet hur andra kan reagera. Som polis bär man alltid handfängsel, batong, pepparsprej, radio och tjänstevapen. Dem här föremålen används ändats vid tillfällen då dem behövs särskild tjänstevapnet då det påverkar den misstänkte som mäst.Polis yrket som en helhet är att man ska vara extra noga med det man gör, bemöta alla medborgare på ett trevligt sätt men samtidigt visa en profesionell sida när det väl gäller.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit militär i min tidigare stad då jag jobba en del där har även tagit polis utbildningar där och provat på polisyrket lite så ja jag har en del erfarenheter

Hur är du som person? ag som person är en väldigt snäll rolig person som vill hjälpa personer. Men jag är snäll om folk vill ha hjälp men kan även vara hård om det skulle behövas. Jag är oxå en stark person som tror på lagen och rättighetssystemet. Jag låter mig inte bli böjd av andra och strävar efter att hjälpa invånarna samt kollegor när dem behöver mig. Men annars är jag Glad, omtänksam, lugn, allmänbildad, pratglad, komisk, seriös, och stabil person med många bra kunskaper.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inte direkt

Tillbaka