Ange ditt födelsedatum: 26 Januari 2005
Vad heter du på discord? fille#3145
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 251
Hur aktiv kommer du att vara? väldigt aktiv senaste 2 veckerna 151 timmar på servern och ja jag är aktiv
Vad heter du? Philip bengtsson
Hur gammal är du? 2002
Har du körkort? Nej
Är du simkunnig? Ja jag är simkunig!
Varför vill du bli polis? Jag vill bvli polis för kunna utveckla min karaktär och är väldigt insatt i det polisen gör osv.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det vikdigaste är att kunna va någolonda bra på det mesta kunna göra lite av allt kan man säga!
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att man ska kunna rädda liv och kunan försvara sig själv och andra bidra till ett bättre samhälle!
Har du några tidigare erfarenheter? Nej det har jag inte
Hur är du som person? är en väldigt snäll och omtänksam persson
Är det något vi bör veta om dig? Nej inte vad jag kommer på!
Vad heter du på discord? fille#3145
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 251
Hur aktiv kommer du att vara? väldigt aktiv senaste 2 veckerna 151 timmar på servern och ja jag är aktiv
Vad heter du? Philip bengtsson
Hur gammal är du? 2002
Har du körkort? Nej
Är du simkunnig? Ja jag är simkunig!
Varför vill du bli polis? Jag vill bvli polis för kunna utveckla min karaktär och är väldigt insatt i det polisen gör osv.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det vikdigaste är att kunna va någolonda bra på det mesta kunna göra lite av allt kan man säga!
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att man ska kunna rädda liv och kunan försvara sig själv och andra bidra till ett bättre samhälle!
Har du några tidigare erfarenheter? Nej det har jag inte
Hur är du som person? är en väldigt snäll och omtänksam persson
Är det något vi bör veta om dig? Nej inte vad jag kommer på!