Nekad hockey123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199077624871/

Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? fille#3145

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2006

Berätta om din karaktär. jag heter Philip Bengtson och är 19 år gammal jag är uppväxt i en familj där pengar alltid varit ett stort problem och har vart/känt mig utstöt aldrig känt att jag passar in med dom andra barnen i min ålder och ville hitta sätt att tjäna pengar till min familj jag har alltid varit omkring krimenella sen barns ben och börja med små brott tex som att sno skoldatorer och sålde dom för att ha mat på bordet när jag fyllde 16år börja jag söka mig allt mer till problem och börja begå grovare brott för att hitta sätt att känna pengar för att försörja min familj och nu när jag blivit lite äldre och börjat insätt att jag vill komma in i den organiserade brottsligheten för att bevisa för alla som sätt ner på mig under hela mitt liv att jag kunde bli nått det är där vi är nu

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att utvekla min karaktär i mitt rp och ha tillgång till mer saker och kunna bidra till samhellet på olika sätt och ksk byter jobb i framtiden osv allt kan hända men just nu vill jag bli krim för det tycker jag är roligast just nu! och just för man känner mer pengar och det är roligast! Jag vill också bli medlem för att jag kommer spela på denna server mycket om jag trivs i communityt och jag sak bli medlem för att jag kan rpa på ett bra och högt sätt med seriösa och hög rpade scenarion som kan höja rp nivån för servern samt kan jga motivera andra spelare att rpa på ett bra sätt och inte lalligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer prova att bidra med RP scenario med hög RP Nivå och förhopningsvis roliga sernarion. Jag kommer att vara så aktiv på servern som det bara går och jag kommer att försöka prova på olika jobb som mekaniker,sjukvår och polis och så vidare. Alltså jag vill främst försöka att en stor del av min tid på servern innehåller bar och hög rp nivå.kommer försöka så alla kan vara med i rp senariot och inte bara har torr och tråkig social rp. alltså då att de vet vad de gör. Som sagt så kommer jag alltid att försöka att bidra med så bra RP som möjligt och jag tror också att min RP nivå kommer förhoppnigsvis höjas och kunna utveckla min rp och min karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det handlar om att det inte är bara jag som ska ha roligt i ett sceanrio utan att ja kan förlora ett scenario och ändå att båda parter ska vara glada. Jag vill bara gå in i ett scenario för ha roligt och att andra parten ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? cosmo

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka