Accepterad hockey123 | Medlem ansökning (Persson)[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199077624871/

Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? fille#3145

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2008

Berätta om din karaktär. jag heter morten raohdes och är 40år gammal och är ifrån brasilien jag är uppväxt i en familj där pengar alltid varit ett stort problem och har vart/känt mig utstöt aldrig känt att jag passar in med dom andra barnen i min ålder och ville hitta sätt att tjäna pengar till min familj jag har alltid varit omkring krimenella sen barns ben och börja med små brott tex som att sno skoldatorer och sålde dom för att ha mat på bordet när jag fyllde 18år börja jag söka mig allt mer till problem och börja begå grovare brott för att hitta sätt att känna pengar för att försörja min familj och nu när jag blivit lite äldre och börjat insätt att jag vill komma in i den organiserade brottsligheten för att bevisa för alla som sätt ner på mig under hela mitt liv att jag kunde bli nått det är där vi är nu. jag flytta hitt för börja om mitt liv och ta mig upp igen då jag har mått väldigt dåligt under en period. Morten kropp är väldigt stark. Han är väldigt stark fysisk och psykisk. Han har en bra
kondition som gör att han orkar springa snabbt och väldigt långt, hans vader och lår är starka som hjälper
till att han orkar springa ännu längre. Han har starka armar, handleder och bröst tack vore att
han tränat väldigt mycket, inte någon sport utan gymmat

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill verkligen, verkligen bli medlem då det enligt mig är den absolut bästa FiveM servern som finns.
Jag har haft extremt roligt på servern. för just jag ska bli medlem är för att jag kan bidra med en hög och bra rp nivå. Jag tycker att Unive är en bra server med rolig RP nivå. Har spelat på många andra servrar och har inte hittat det roliga som jag hittat här vilket gör oxå att det blir väldigt roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mycket folk inne väldigt sariöst, bra staffs som bannar dem som lallar osv framförallt bra staffs och mycket sköna perssoner som är väldigt snälla osv

Hur hittade du Unive? Cosmo kom upp på tik tok så såg det roligt ut så ville jag börja men det var för typ 1 årsen då jag har varit medlem förut med

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill bli medlem är för att jag kan bidra med en bra rp nivå, Jag vet hur man ska styra upp scenarion och jag vet hur man beter sig i olika scenarion, Jag vill också kunna hjälpa till på servern, hjälpa alla människor som behöver min hjälp. Om det handlar om att fixa deras bilar eller att tvätta dom eller till och med trimma så spelar det ingen roll för jag är otroligt tacksam om jag får hjälpa till och visa mina kunskaper och kanske bli server vakt i framtiden och kunna hjälpa folk som inte kan så mycket och dem som gör fel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt att kunna rpa på hög nivå och lära känna sköna mäsniskor. vilket jag vet att det finns då jag har varit medlem och krim och allt förut. Att ha roligt och skapa stora scenarion och inte bara rpa efter makt och pengar. lära känna folk ooc oxå i dc och snacka med folk vilket jag har gjort mycket förut

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka