Nekad hockey123 | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

filleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199077624871/

Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? fille#3145

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Philip bengtsson och är född 1998 och är i från argentina men sina 7 bröder och sin mamma. Då visa av dem kriminella Fast Philip Bengtsson är en laglig och snäll persson som vill alla gått som är väldigt godhjärtad. Vi flytta till sverige när jag var 17 sedan dess har vi bott här hela tiden Jag flytta hitt oxå för att få en bra utbildning som kan räka långt i livet. Jag gillar oxå att träna/gymma Då jag bänkar 220.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kan rpa och har varit medlem i många månader sedan och gillar denan server såklart.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mycket folk inne väldigt sariöst, bra staffs som bannar dem som lallar osv framförallt bra staffs och mycket sköna perssoner som är väldigt snälla osv

Hur hittade du Unive? kommer inte ihåg vare typ 1årsen jag börja spela men har fått indragen det därför jag gör detta nu

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ta mig upp och bli polis då jag vill göra ett tryggaresamhälle då jag tycker att det är för dåligt just nu så Philip Bengtsson ska ta tag i det. Så alla kan vara trygga när det går ute på stan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis och kunana rpa med min border olizz som oxå är polis då vi var typ bröder en gång i tiden

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar ba på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår till 100%

Tillbaka