Nekad hockey123 | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199077624871/

Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? fille#3145

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. jag heter Ahmed abdi och är 21år gammal jag är uppväxt i en familj där pengar alltid varit ett stort problem och har vart/känt mig utstöt aldrig känt att jag passar in med dom andra barnen i min ålder och ville hitta sätt att tjäna pengar till min familj jag har alltid varit omkring krimenella sen barns ben och börja med små brott tex som att sno skoldatorer och sålde dom för att ha mat på bordet när jag fyllde 18år börja jag söka mig allt mer till problem och börja begå grovare brott för att hitta sätt att känna pengar för att försörja min familj och nu när jag blivit lite äldre och börjat insätt att jag vill komma in i den organiserade brottsligheten för att bevisa för alla som sätt ner på mig under hela mitt liv att jag kunde bli nått det är där vi är nu

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag vill utveckla min karaktär och upp nå mina mål jag har! Och bli krim.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mycket folk inne vldigt sariöst, bra staffs som bannar dem som lallar osv framförallt bra staffs ocperssoner som är väldigth mycket sköna snälla osv. framför allt att det är mycket folk inne hela tiden.

Hur hittade du Unive? Polare tippsade mig om denna servern och fastna direkt bästa servern!

Vad har du för mål med ditt rollspel? att komma upp så högt som möligt och tjäna gryma pengar köpa fina bilar osv!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mina mål är tjäna pengar och skaffa mig en familj.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej absolut inte jag har varit i en annan men den var inte bra så jag lämmna den och gick till denna och den här har varit sjukt bra så kör bara på den här!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka