Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @
Jönsson Fastighetsbyrå AB
Vad heter du IRL? Philip
Vad heter du på discord? fille#3145
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? över 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla detta yrke något så otroligt dem behöver en chef och jag är redo för ta på mig det jobbet. Jag kommer jobba som fan och visa framfötter då jag verkligen brinner för detta yrke. OM jag skulle bli chef för detta yrke skulle jag vara super noga om vilka jag anställer så jag inte anställer någon lallare som bara vill ha pengar utan jag kommer verkligen kolla vilka det är jag anställer. Jag kommer också vara super aktiv och visa framfötter för inget bättre jobb finns ju och vem vill inte ha roligt på jobbet
. Jag kommer att utveckla yrket genom att ta mycket väll utvecklade kurser och att bemötandet inom alla anställda kommer vara trevliga och social. Jag kommer styra upp ferman på ett mycket bra sätt för nu är husen för höga och folk har inte råd att betala dem + försäkringen och allt är för hög så när jag tar mig in i denna underbara bransh så kommer jag styra upp det så priserna halveras för detta håller inte i samhället fast i företaget kommer det ändå se pusetivt ut i pengarmesigt. Jag är en mycket bra företags man som är bra på att kompromissa så ser fram emot detta otroligt mycket. Jag vill spinna vidare på hur mycket driv det finns i dom som är anställda just nu, Om dom vill fortsätta jobba här så hade det varit roligt såklart annars bygger jag upp från grunden och det löser jag isf utan problem! Jag kommer att hålla husvisningar där man kan ha en aktion efteråt och kika ifall man kan fynda. Men generellt skulle jag vilja se se att folk anser att våran service är bra och att vi har trevliga mäklare som bjuder på sig själva och kan driva och ha roligt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så goda erfarenheter med just detta men jag har blandannat jobbat på polismyndigheten + falck och vianor så där har jag väldigt goda erfarenheter men just detta jobb har jag inte så många så det ska bli väldigt spännande att testa.
Hur ofta kommer du vara inne? måndag: 15:00-23:00
Tisdag: 14:00- 00:00
onsdag: 16:00- 22:30
Torsdag: 14:10- 23:30
Fredag: 14:00- 04:00
Lördag: 14:00- 05:00
Söndag: 15:00- 23:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? självklart
Vad heter du IRL? Philip
Vad heter du på discord? fille#3145
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? över 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla detta yrke något så otroligt dem behöver en chef och jag är redo för ta på mig det jobbet. Jag kommer jobba som fan och visa framfötter då jag verkligen brinner för detta yrke. OM jag skulle bli chef för detta yrke skulle jag vara super noga om vilka jag anställer så jag inte anställer någon lallare som bara vill ha pengar utan jag kommer verkligen kolla vilka det är jag anställer. Jag kommer också vara super aktiv och visa framfötter för inget bättre jobb finns ju och vem vill inte ha roligt på jobbet
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så goda erfarenheter med just detta men jag har blandannat jobbat på polismyndigheten + falck och vianor så där har jag väldigt goda erfarenheter men just detta jobb har jag inte så många så det ska bli väldigt spännande att testa.
Hur ofta kommer du vara inne? måndag: 15:00-23:00
Tisdag: 14:00- 00:00
onsdag: 16:00- 22:30
Torsdag: 14:10- 23:30
Fredag: 14:00- 04:00
Lördag: 14:00- 05:00
Söndag: 15:00- 23:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? självklart