Nekad hockey123 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077624871/

Ditt Hex-ID: 110000142998c27

Vad är din discord tagg? fille#3145

Vem var det som bannade dig? Ferry

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej det är så här jag var krim och fick indragen då hade jag kokain och vapen och då gav jag det till en kille. För jag är ej krim och få fick jag ban för krim utan krim och jag ska köpa krim när jag kmr tbx så om jag skulle få unban nu så ska jag ändå köäpa krim för 400kr

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gav vapen och droger till en kriom då jag har indragen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde fel ska inte göra om det jag ångra det men andra sidan visste jag ej vad jag skulle göra för gav det till en krim för att jag ej skulle få skit vilket jag äöndå fick men ja jag ångra det

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pawergaming,suntförnuft typ oich krim utan krim men fick ban när jag var ny på rp nu kan jag rpa och allt så det var ett tagsen jag fick ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att behålla det men då är det oxå fel så vet inte rikdigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ha allt i en bil kanske och inte ta fram det ska inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår till 100%

Du har tidigare avstängningar vilket tyder på att du inte förstår att du gör fel, du fortsätter bryta regler och struntar i konsekvenserna.

Du visste även att du skulle donera för Kriminell-rollen, varför väntar du inte då med att ta ut sakerna? Du verkar inte förstå hur regeln funkar.

Din avstängning kommer att vara kvar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka