Nekad hockey123 | Ban överklagan [andrejlow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077624871/

Ditt Hex-ID: 110000142998c27

Vad är din discord tagg? fille#3145

Vem var det som bannade dig? @andrejlow

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? halv ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel medans jag rpade, Nrej vet vad själv vad felet är och det felet kommer jag absolut inte göra om under några som helst omständiigheter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att vi haft ett stort krig med Vagos, det har skottats på drog ställen vid gäng hus osv. Under denna tiden har vi inte lyckats fånga/kidnappa någon i Vagos, men nu under kvällens gång så fick vi ett samtal från en i gänget att han hade problem och att Vagos var vid honom, vi gör dit och lyckades vi hitta 4-5st som va vid stranden som då satt och skottade mot en av våra medlemmar. Vi börjar då skjuta tillbaks mot dom medans dom simmar ut i vattnet och försöker fly, efter ett litet tag börjar vi se att vi träffar många av dom och lyckas tillslut få ner 2st och vi simmar då ut då det inte va så långt ut och simmade in med dom som det vore livräddning, när vi kommer upp med båda kropparna i bilen så sätter vi oss och kör, vi tar med oss dessa grabbar efter en intensiv skottning. Vi kör rundor lite och hittar tillslut ett ställe att dumpa dessa på då dom alltid dumpat oss och vi va trötta på att dom gjorde det hela tiden. Men under tiden vi då dumpade dom så sa jag lite saker som vart halv ooc vilket inte alls va bra. När vi väl kommer hem så blir jag kickad ur krim dc och märker då att jag fått indragen krim och blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig, det är inte okej att göra som jag gjorde men jag va väldigt upphetsad och arg därför tänkte jag inte mig för, men detta är inte en bortförklaring och jag står för mitt misstag och detta misstag kommer inte till att ske igen!.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för meta och andra grejer men vart väldigt ny till servern och var därför inte så medveten om reglerna, jag köpte krim väldigt tidigt därför har jag även fått indragen någon gång tidigare.
Alla kan liksom göra fel speciellt om man är ny till något, men nu är jag inte ny till servern längre och borde veta bättre vilket jag gör därför kommer detta inte till att ske igen!
Men jag har lärt mig för mina misstag som jag tidigare gjort och fått konsekvenser för dom som jag inte vill få igen, därför kommer jag inte göra om dessa grejer och samma sak gäller med denna bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skicka in dom klipp jag har på när dom gör regelbrott så hade kanske inte detta hänt då det är min skyldighet att skicka in sådant. Men nu gjorde jag inte det och hade därför istället kunnat skita i att ens ta upp det ingame då det bara är helt dumt att göra det.
Finna mycket jag kunnat göra annorlunda så det inte hade blivit fel och blivit ett regelbrott och det är dom sätten jag ska använda mig av i framtiden!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte prata halv ooc eller occ, att jag ska skicka in regelbrott när dom sker och att jag ska bete mig oavsett hur arg jag är, jag ska tänka mig för innan jag gör saker eller säger saker så jag inte får konsekvenser för det!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår till 100%

''då dom alltid dumpat oss och vi va trötta på att dom gjorde det hela tiden'' detta som du skriver går under att ni ej rpat på nlr alltså 12h reglen, allt annat så tycker jag du ska utveckla om du vill bli unbannad då jag veta att du rpat länge på servern och bör veta denna simpla reglen. och att ni har krigat med dem länge och att ni var trötta på de köper man bara inte, de går inte att tro på att man ska få en chans genom att skriva så!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka