Accepterad hockey123 | Ban Överklagan (El Brunto)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077624871/

Ditt Hex-ID: 110000142998c27

Vad är din discord tagg? fille#3145

Vem var det som bannade dig? el brunto

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att för han andra råka jag tydligen köra in i han jätte lite asså jag nudda typ han och då banna han mig i två dagar och för mig var det d sync och jag skrev inte i ooc chatten för att jag nudda han bara på hans skärm och för mig var det ju d sync om man kollar på klippet så åker han bara fram lite så fattar inte varför han banna mig i 2 dagar. Han blev också "vdmad" av en annnn grabb men då sa han ig jag nudda dig inte och då var det tydligen okej. Vet inte sen när man fick prata ooc ig men ja.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och d synca in i en annan vän från mitt gäng och då sen stod vi och chillade /rpade på våra skador sen efter det kom det två bilar 1 av bilarna var fullt med folk blanannat min gängboss osv hans vänner. Sen den andra bilen hade dem typ problem med dem stod och hetsa och höll på sen tillslut fick mina grabbar nog och skulle dra ut folket i den andra bilen men ddem i den bilen ville inte hoppa ut och då blev det mer hetsigt, till slut hoppade dem ut och mina grabbar slog på dem osv sen lyckades dem dra in i bilen och köra och då stack alla vi efter och då råka jag pitta in i den bilen jätte lite fast för mig var det d sync och i med att det var så lite så trudde jag att det var okej jag behövde inte skriva d sync men det behövde jag tydligen. Den andra bilen som mina vänner satt i bitta in i den här bilen också men han sa ingamme "jag nudda inte dig" och då var det tydligen okej han skulle inte bli bannad som prata ooc och allt, det var tydligen ok.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och. Han viste inte att det var d sync och jag trodde inte att jag skulle skriva i ooc chatten efter den lilla d syncen men det behövde jag uppenbarligen. Men tycker inte heller att det är ok bara för man säger "jag nudda inte dig" bara för man säger en sån halv ooc sak tycker jag inte man ska gå med ryggen fri. Men accepterar det han gör sitt jobb.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lite små saker som typ sunt för nuft och lite så men inga större saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att skriva i ooc chatten d sync men trudde ej det behövdes då det var jätte lite men förstår.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka